Аналізатор Cobas Integra® 400 plus без ISE

Прийняття заяв на участь Аукціон Очікується опублікування протоколу Очікується підписання договору Аукціон завершено

1 682 242,99 грн.

Дата публікації процедури

21.09.2023 / 13:58

Період редагування

до 06.10.2023 / 18:00

Період прийому заявок

до 11.10.2023 / 20:00

Початок періоду торгів

12.10.2023 / 11:40

Деталі аукціону

Ідентифікатор аукціонуALE001-UA-20230921-37475

Лот виставляється1

Посилання на протокол торгівHTML | PDF | DOC

Статус процедуриАукціон завершено

Тип процедуриПродаж прав відчуження

Номер лота1

Назва аукціонуАналізатор Cobas Integra® 400 plus без ISE

Інформація про Організатора аукціонуКОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ПРЕВЕНЦІЇ ТА ТЕРАПІЇ УЗАЛЕЖНЕНЬ"
ЄДРПОУ - 01997768
Адреса - 79008, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Б. Лепкого, 8

Опис аукціонуАвтоматичний біохімічний аналізатор Cobas Integra® 400 plus без ISE, виробництва Roche Diagnostics International Ltd, Швейцарія, 2021 року виготовлення.
На кінцеву цінову пропозицію Переможця буде нараховано ПДВ у розмірі 7%.

Порядок ознайомлення з майном, час і місце проведення огляду об’єктаЧас проведення огляду майна: пн. – пт.: з 9:00 до 16:00 за попередньою домовленістю з відповідальною особою - Баранецька Ірина Володимирівна, (067) 71-33-896.
Місце проведення огляду майна: вул. Кульпарківська, буд. 95, м. Львів, 79021, приміщення Клініко-діагностичної лабораторії.
Огляд майна може проводитися не пізніше кінцевої дати прийому пропозицій від Учасників.

Перелік та вимоги до оформлення документівДо участі в електронному аукціоні допускаються учасники, які подали через електронний майданчик заяву про участь в електронному аукціоні, сплатили реєстраційний та гарантійний внески у розмірах, визначених згідно з Порядком відчуження об'єктів державної власності, затвердженого постановою КМУ № 803 від 06.06.2007 року (зі змінами та доповненнями).
До заяви про участь в електронному аукціоні учасники додають:
1. для потенційних покупців - фізичних осіб - громадян України
- копію картки платника податків з даними про реєстраційний номер облікової картки платника податків, а у разі відсутності такого документа у зв’язку із відмовою від отримання реєстраційного номера - копію паспорта громадянина України;
2. для іноземних громадян - копію документа, що посвідчує особу;
3. для потенційних покупців - юридичних осіб:
- витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для юридичних осіб - резидентів;
- документ, що підтверджує реєстрацію іноземної особи у країні її місцезнаходження (витяг із торговельного, банківського або судового реєстру тощо), засвідчений згідно із законодавством держави його видачі, перекладений українською мовою, - для юридичних осіб - нерезидентів;
- інформацію про кінцевого бенефіціарного власника. Якщо особа не має кінцевого бенефіціарного власника, зазначається інформація про відсутність кінцевого бенефіціарного власника і про причину його відсутності;
- документ, що підтверджує сплату реєстраційного внеску, а також документ, що підтверджує сплату гарантійного внеску учасником.
Організатор аукціону не має права витребувати від потенційного покупця інші документи і відомості, ніж передбачені цим Порядком.

Після завершення електронного аукціону протокол про результати електронного аукціону підписується переможцем, оператором електронного майданчика, через який подано найвищу цінову пропозицію, та надсилається організатору аукціону протягом 4 робочих днів з дня, що настає за днем формування протоколу електронного аукціону. Організатор аукціону протягом 10 робочих днів з дня, що настає за днем формування протоколу електронного аукціону, підписує протокол про результати електронного аукціону, що в межах зазначеного строку опубліковується організатором в електронній торговій системі.

Протокол про результати електронного аукціону може бути підписаний з використанням кваліфікованого електронного підпису відповідно до вимог Закону України “Про електронні довірчі послуги”.

Договір за результатами проведення електронного аукціону укладається організатором аукціону і переможцем електронного аукціону та опубліковується організатором аукціону в електронній торговій системі протягом 20 робочих днів з дати формування протоколу про результати електронного аукціону в електронній торговій системі.

Стартова ціна лота1 682 242.99 грн. (без ПДВ)

На фінальну суму нараховується ПДВТак

Розмір кроку аукціону16 822.43 грн.

Гарантійний внесок168 224.30 грн.

Реєстраційний внесок1 700.00 грн.

Мінімальна кількість заяв2

Період редагування21-09-2023 / 13:58 - 06-10-2023 / 18:00

Період відповідей21-09-2023 / 13:58 - 11-10-2023 / 18:00

Період прийому заявок21-09-2023 / 13:58 - 11-10-2023 / 20:00

Період торгів12-10-2023 / 11:40 - 12-10-2023 / 12:09

Період прийому запитань21-09-2023 / 13:58 - 11-10-2023 / 18:00

Веб-адреса для перегляду аукціонуhttps://auction.prozorro.sale/ALE001-UA-20230921-37475

Остання дата зміни процедури17-10-2023 / 14:28

Дата створення21-09-2023 / 13:58

Реквізити майданчиківhttps://prozorro.sale/info/elektronni-majdanchiki-ets-prozorroprodazhi-cbd2

Банківські рахунки організатора:

Гарантійний внесокНазва банку - "АТ КБ «Приватбанк»"
Опис - ""
Номер банківського рахунку в форматі IBAN: UA103052990000026006021014094
Валюта: Гривня


Реквізити одержувача: ЄДРПОУ - 01997768, Юридична назва - Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради "Львівський обласний медичний центр превенції та терапії узалежнень"

Інформація про Організатора аукціону:

Повна юридична назва організаціїКОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ПРЕВЕНЦІЇ ТА ТЕРАПІЇ УЗАЛЕЖНЕНЬ"

ЄДРПОУ01997768

Адреса79008, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Б. Лепкого, 8